REKLAMATIONER
Er din modtaget vare beskadiget eller defekt, skal du lave en reklamation.
Vigtigt: Det er meget vigtigt, at beholde al original emballage. Hvis dette ikke sker, kan muligheden bortfalde for at få vurderet sagen i forhold til en eventuel erstatning hos transportøren. Varen må ikke transporteres af andre end, hvad der er aftalt.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Da du bestilte din lampe modtog du et link fra os, hvor du kunne følge din ordre. I dette link har du ligeledes mulighed for at oprette en reklamation. Vælg den type reklamation det drejer sig om, og følg vejledningen.
Når du har udfyldt formularen, og sendt det afsted til os vil din reklamation blive oprettet i vores system og en fra vores flinke kundeservice vil snarest muligt håndtere din reklamation og kontakte dig hvis vi skal bruge yderligere information.
Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os omkring din reklamation.
OBS
Afvent med at sende retur til os før vi beder dig om dette.